Wednesday, November 28, 2007

013 Antibakterijski tecni sapun


250 ml

cena 401,00 din. za clanove kluba 309,00 din.


vrednost proizvoda 3,55 bodova


Sadrzi ekstrakt bosiljka i ima jako dezinfekcijsko dejstvo. Koristimo ga za intimnu higijenu, skidanje sminke, pranje rana. Preporucuje se za pranje djecijih ruku. Cisti lice od mladalackih bubuljica. Kombinacijom ovog sapuna i porodicne kreme, dobijamo melemske i lekovite efekte.
Pomaze kod ublazavanja alergijskih reakcija koznih i gljivicnih oboljenja, hemoroida i svih promjena na kozi. Ako noge redovno peremo ovim sapunom, znatno smanjujemo nastanak neprijatnih mirisa, a jos jace ako ga utrljamo na suvo stopalo. Pokazao se jako delotvoran u lecenju zenskih spolnih bolesti jer redovitom primjenom ovog sapuna znatno se smanjuju upale na genitalnim organima.

2 comments:

MaRi said...

ne zanima me MLM, ali mogu da pohvalim ovaj proizvod, koristim ga i za intimnu higijenu i za umivanje... njime mogu i bebe da se kupaju, koliko je blag.

Unknown said...

Zanima me gde mogu da kupim ili narucim elisin antibakterijski tecni sapun! Trazila sam ga svuda ali bezuspesno. Ja sam inace iz Topole kod Kragujevca, Srbija. Postoji li neki distributer u blizini ili postoji li neki nacin narucivanja. Imam dete koje je osetljivo na razne sapune a cula sam da je ovaj blag i na biljnoj bazi. Molim za sto brzi odgovor, unapred hvala.